עמוד ראשי  |  התחבר או אם אינך עדיין רשום, הרשם בחינם.
  בלוגר  
אודות
קודם כל והכי חשוב, המשפחה - גלי אשתי היקרה ובנותיי אגם ושחר,
מאמן טריאתלון, מאמן אתלטיקה, אתלט פראלימפי - Wheelchair Racing.
בעלים, מנהל מקצועי ומאמן ראשי בקבוצת הריצה Easy-Speed
ראש תחום ריצות ארוכות ורכז תחום המדעים, קמפוס שיאים, אונ׳ ת״א.
שחר ולפת


מטרת הבלוג
פרסום תכנים מקצועיים בעיקר בריצה וטריאתלון, המלצות במגוון נושאים הקשורים לעולם הספורט בכלל וריצה בפרט, דוגמאות לתוכניות אימונים... דוגמאות לסוגי אימונים (פירוט האימון מרמת החימום ועד השחרור).
כתוב בשפה פשוטה ובנימה אישית. המטרה - לתת עוד ערוץ לרכישת ידע, אני מאמין שמכל אחד אפשר לקחת משהו, כל מאמן והדברים שמייחדים אותו.
אני מציע מהניסיון שלי, עברתי לא מעט בעולם הספורט, למדתי ממורים, למדתי ממאמנים, למדתי מספרים, למדתי ממתאמנים, אבל הכי חשוב למדתי על עצמי :)
מקווה שתיהנו :)
אבי
:)


אני וגוזלי


הזמנה אישית

קבוצת הריצה הנה קבוצה חברתית המשלבת אימונים מגוונים באווירה קלילה. שילוב מנצח של עזרה הדדית לצד תחרותיות בריאה.
מתאים לכולם... יש אימונים למתקדמים ויש אימונים לכאלו שלא רצו מעולם... לא תנסו?
יצירת קשר - info@easyspeed.co.il
מרתון פריז 2019


נושאים לכתיבה
מיומנות, טכניקה ויכולת
מיומנות חדשה - דרכי למידה
ריצה נכונה
הצבת מטרות
חימום ושחרור / סוגי מתיחות
Core @ Stability
Doms
שיטות אימון
עבודה עם דופק
צח״מ, סח״ח
הכנה לתחרויות
סוגי טסטים
ריצה בתנאים קיצוניים
קרוס טריינינג
מוטיבציה
אימון יתר
התמכרות לספורט
עקרונות האימון (ספציפיות)
סוגי אימונים
תוכניות אימון
קביעת zones
ניתוח תנועה
קיבעון באימון
אימוני כוח
דימיון מנטלי
טכניקות להרגעה
ביטחון עצמי
פציעות נפוצות ודרכי טיפול
רצים מפורסמים
משטחי ריצה
נעליים וביגוד
F.M.S.
טיפים לתוכנית למרתון
אימון פלאומטרי
אימון עליות
אימון הפוגות
אימון טמפו
crossfit raanana


גל, ניר, אבי, אלדר :)


מרוץ ברוקס ראשל


בדרך לקריטריון שבועות 9-3

28/04/2018 21:39
אבי דה-פילוסוף
אחרי 9 שבועות של אימונים מבינים כמה אנחנו לא מבינים בענף המדהים הזה Wheelchair Racing.
ברקע יש שני אירועים חשובים (בעיקר לניסיון). הראשון אליפות ישראל שתיערך ב 07.05.18. מקצה 800 מ'. השני זה גראנד-פרי בנוטוויל שבשוויץ 27-29.05.18 שם אתחרה ב- 800 מ' ו- 1500 מ'.
המטרות הן בעיקר להבין איזה מרחק הוא הנכון לי ביותר (400... 800... 1500... 5000 - כולם על המסלול / או מרתון - המרחק היחידי שאינו מתקיים על מסלול האצטדיון).
האימונים כרגע משלבים טכניקה, הסתגלות לפוזיציה, ניווט בקשתות, בניית בסיס למהירות וכוח.
טכניקה - היכולת לנצל את כל הכוח המופעל על חישוק הדחיפה (מרגע המגע של הכפפות ועד לשלב הניתוק) החשיבות  לקאדנס, לזמן המגע ולסימטריה. אני יודע לומר שהטכניקה שלי רחוקה מלהיות טובה ממספר סיבות: 1. היות והכיסא שלי לא מותאם בצורה מושלמת אני לא מסוגל להגיע עד לקצה החישוק ולמעשה אני מאבד את השלב האחרון של הדחיפה (שווה ערך לשלב האחרון בריצה - דחיפה והתנתקות). 2. החישוקים שלי לא בגודל המתאים (הזמנתי חדשים ומותאמים). 3. אני לא מסוגל להאיץ מעבר למהירות של 02:40 דק' לק"מ (גם כאן המגבלה אינה כוח אלא טכניקה) והעובדה שהמשוב העיקרי שלי מהמאמן הוא דרך סרטונים שנשלחים במייל ובווטס-אפ אז כל הבנת התנועה היא לא על זמן אמת.
הסתגלות לפוזיציה -  המנח של הישיבה בכיסא צריך להיות כפוף ובמקביל לקרקע. זהו מנח נוראי ורחוק מלהיות נוח! איך אמר לי ג'וש (המאמן) "זה לא נועד להיות נוח". במנח יש מספר קשיים: הקושי המשמעותי הוא היכולת לנשום שלמעשה בית החזה שוכב על הרגליים. קשיים נוספים באים לידי ביטוי ביכולת לייצר כוח ולהגיע לטווחי תנועה אידיאליים (גם פה לעובדה שהכיסא אינו מותאם יש השפעה מכרעת).
ניווט - לכיסא יש יכולת ניווט מוגבלת. הניווט מתבצע ע"י מכה במוט היגוי שנותן הטיה קלה עם כיוון הקשת. המסלול שהכיסא ינוע בו יקבע במיקום של על המסלול בזמן המכה ומרחק מחלק הפנימי של המסלול... כך שלמעשה הנושא דורש מיומנות וניסיון שכרגע אני לוקה בו.
מהירות - רוב העבודה נעשית בהתאם לעצימויות הנגזרות באחוזים מהמאמץ (ניתן לראות את זה בהרבה מהאימונים המופיעים מטה), כרגע העבודה נעשית במרחקים של 200-400 מ'. ומדידה הארוכה ביותר הייתה ל 800 מ'. רק כדי להבין:
קצב נוח - 04:15 דק' לק"מ
קצב שיוט - 04:00 דק' לק"מ
65% - 03:50 דק' לק"מ.
75% - 03:40 דק' לק"מ
90% - 03:10 דק' לק"מ
100% - 03:00 דק' לק"מ
ספרינט - 02:40 דק' לק"מ
כוח - בסיום כל אימון רותמים לכיסא מזחלת, ההתגלגלות נעשית למרחק של 200 מ' וכוללת 250 תנועות ידיים. ניתן לראות את העבודה בסרטון המצורף מטה. אין ספק שהעבודה עם המזחלת תזיז את היכולות של המהירות והכוח המתפרץ לטובת הזינוקים בתחרויות המסלול.
אימונים שבוע 3
אימונים שבוע 4
אימונים שבוע 5
אימונים שבוע 6
אימונים שבוע 7
אימונים שבוע 8
אימונים שבוע 9


pocket knives for camping
28/07/2018 17:05
Hі tһere, I check your blog regularⅼy. Your ԝriting style іѕ ѡittү, keep doing what you're doing!
כתיבת תגובה:
שמכם:

אימייל:

קישור:

תגובה:


הקלד את המספר המופיע בתמונה:

ארכיון
קבוצת ריצה איזי-ספיד


אבי וגלי


מרתון קופנהגן - מאי 12


ישראמן 2011


קישורים מומלצים
saucony


HIGH5


Suunto


שנה טובה


easy love


:)


אגם :)